Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12028
Назва: Маркетингові дослідження у біотехнології
Інші назви: Маркетинговые исследования в биотехнологии
Автори: Посилкіна, О. В.
Літвінова, О. В.
Посылкина, О. В.
Литвинова, Е. В.
Posylkina, O. V.
Litvinova, O. V.
Теми: маркетингові дослідження;біотехнологія;маркетинговые исследования;биотехнология
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Посилкіна, О. В. Маркетингові дослідження у біотехнології : метод. рек. до виконання практ. робіт для студ. спец. «Біотехнології та біоінженерія» / О. В. Посилкіна, О. В. Літвінова. – Харків: НФаУ, 2017. – 37 с.
Короткий огляд (реферат): Методичні рекомендації призначені для підготовки та проведення практичних робіт з дисципліни «Маркетингові дослідження у біотехнології». Їх мета – ознайомлення студентів з відповідними поняттями, категоріями, системами та алгоритмами маркетингових досліджень; відпрацювання практичних навичок проведення відповідних досліджень; виховання здатності до творчого пошуку напрямів і ресурсів поліпшення маркетингової діяльності підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12028
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання кафедри управління та забезпечення якості

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг досл-пр.pdf
  Обмежений доступ
573,23 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.