Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12728
Назва: Анализ маркетинговых инструментов при формировании рыночного потенциала лекарственных средств
Автори: Малый, В. В.
Муса Истанис Марвек Медхат
Жадько, С. В.
Malyi, V. V.
Малий, В. В.
Zhadko, S. V.
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Малый, В. В. Анализ маркетинговых инструментов при формировании рыночного потенциала лекарственных средств / В. В. Малый, Муса Истанис Марвек Медхат, С. В. Жадько // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали наук. симпозіуму у рамках VIII Нац. з'їзду фармацевтів України, м. Харків, 15-16 верес. 2016 р. - Харків, 2016. - С. 142-144.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12728
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
142-144.pdf276,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.