Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12728
Title: Анализ маркетинговых инструментов при формировании рыночного потенциала лекарственных средств
Authors: Малый, В. В.
Муса Истанис Марвек Медхат
Жадько, С. В.
Malyi, V. V.
Малий, В. В.
Zhadko, S. V.
Issue Date: 2016
Bibliographic description (Ukraine): Малый, В. В. Анализ маркетинговых инструментов при формировании рыночного потенциала лекарственных средств / В. В. Малый, Муса Истанис Марвек Медхат, С. В. Жадько // Соціальна фармація: стан, проблеми та перспективи : матеріали наук. симпозіуму у рамках VIII Нац. з'їзду фармацевтів України, м. Харків, 15-16 верес. 2016 р. - Харків, 2016. - С. 142-144.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12728
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
142-144.pdf276,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.