Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12902
Title: Дослідження лояльності споживачів та сили торговельних марок антигістамінних лікарських засобів в маркетинговому полі
Authors: Возна, Д. І.
Vozna, D. I.
Слободянюк, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, M. M.
Keywords: торговельна марка;торговая марка;trademark
Issue Date: 2017
Bibliographic description (Ukraine): Возна, Д. І. Дослідження лояльності споживачів та сили торговельних марок антигістамінних лікарських засобів в маркетинговому полі / Д. І. Возна, М. М. Слободянюк // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : зб. наук. робіт щоріч. V Міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 30-31 берез. 2017 р. - Х., 2017. - С. 356.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12902
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
356.pdf322,12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.