Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12902
Название: Дослідження лояльності споживачів та сили торговельних марок антигістамінних лікарських засобів в маркетинговому полі
Авторы: Возна, Д. І.
Vozna, D. I.
Слободянюк, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, M. M.
Ключевые слова: торговельна марка;торговая марка;trademark
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Возна, Д. І. Дослідження лояльності споживачів та сили торговельних марок антигістамінних лікарських засобів в маркетинговому полі / Д. І. Возна, М. М. Слободянюк // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : зб. наук. робіт щоріч. V Міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 30-31 берез. 2017 р. - Х., 2017. - С. 356.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12902
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
356.pdf322,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.