Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12902
Назва: Дослідження лояльності споживачів та сили торговельних марок антигістамінних лікарських засобів в маркетинговому полі
Автори: Возна, Д. І.
Vozna, D. I.
Слободянюк, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, M. M.
Теми: торговельна марка;торговая марка;trademark
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Возна, Д. І. Дослідження лояльності споживачів та сили торговельних марок антигістамінних лікарських засобів в маркетинговому полі / Д. І. Возна, М. М. Слободянюк // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : зб. наук. робіт щоріч. V Міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 30-31 берез. 2017 р. - Х., 2017. - С. 356.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/12902
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри ФММ
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
356.pdf322,12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.