Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14562
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЖарікова, Н. М.-
dc.contributor.authorГладкова, О. В.-
dc.contributor.authorZharikova, N. M.-
dc.contributor.authorGladkova, O. V.-
dc.date.accessioned2018-02-28T13:30:00Z-
dc.date.available2018-02-28T13:30:00Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЖарікова, Н. М. Теоретичні аспекти реалізації маркетингової політики на фармацевтичному підприємстві / Н. М. Жарікова, О. В. Гладкова // Підготовка спеціалістів фармації в рамках концепції «Навчання протягом життя (life long learning)»: наука, освіта, практика : матеріали І наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Харків,16-17 трав. 2017 р. – Х. : НФаУ, 2017. – С. 199-202.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14562-
dc.language.isouken_US
dc.titleТеоретичні аспекти реалізації маркетингової політики на фармацевтичному підприємствіen_US
dc.typeArticleen_US
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри управління та забезпечення якості
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
199-202.pdf372,99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.