Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14562
Назва: Теоретичні аспекти реалізації маркетингової політики на фармацевтичному підприємстві
Автори: Жарікова, Н. М.
Гладкова, О. В.
Zharikova, N. M.
Gladkova, O. V.
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Жарікова, Н. М. Теоретичні аспекти реалізації маркетингової політики на фармацевтичному підприємстві / Н. М. Жарікова, О. В. Гладкова // Підготовка спеціалістів фармації в рамках концепції «Навчання протягом життя (life long learning)»: наука, освіта, практика : матеріали І наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Харків,16-17 трав. 2017 р. – Х. : НФаУ, 2017. – С. 199-202.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14562
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри управління та забезпечення якості
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
199-202.pdf372,99 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.