Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14562
Title: Теоретичні аспекти реалізації маркетингової політики на фармацевтичному підприємстві
Authors: Жарікова, Н. М.
Гладкова, О. В.
Zharikova, N. M.
Gladkova, O. V.
Issue Date: 2017
Bibliographic description (Ukraine): Жарікова, Н. М. Теоретичні аспекти реалізації маркетингової політики на фармацевтичному підприємстві / Н. М. Жарікова, О. В. Гладкова // Підготовка спеціалістів фармації в рамках концепції «Навчання протягом життя (life long learning)»: наука, освіта, практика : матеріали І наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Харків,16-17 трав. 2017 р. – Х. : НФаУ, 2017. – С. 199-202.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14562
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри управління та забезпечення якості
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
199-202.pdf372,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.