Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14562
Название: Теоретичні аспекти реалізації маркетингової політики на фармацевтичному підприємстві
Авторы: Жарікова, Н. М.
Гладкова, О. В.
Zharikova, N. M.
Gladkova, O. V.
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Жарікова, Н. М. Теоретичні аспекти реалізації маркетингової політики на фармацевтичному підприємстві / Н. М. Жарікова, О. В. Гладкова // Підготовка спеціалістів фармації в рамках концепції «Навчання протягом життя (life long learning)»: наука, освіта, практика : матеріали І наук.-практ. інтернет-конф. з міжнар. участю, м. Харків,16-17 трав. 2017 р. – Х. : НФаУ, 2017. – С. 199-202.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/14562
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри управління та забезпечення якості
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
199-202.pdf372,99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.