Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15995
Title: Теоретичні та науково-практичні аспекти маркетингового забезпечення комерціалізації наукових розробок вузів
Authors: Малий, В. В.
Малый, В. В.
Malyi, V. V.
Самборский, О. С.
Самборський, О. С.
Samborskyi, O. S.
Слободянюк, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, M. M.
Євтушенко, О.М.
Евтушенко, Е. Н.
Yevtushenko, O. M.
Keywords: фармацевтична галузь;фармацевтическая отрасль;pharmaceutical industry;комерціалізація;commercialization;коммерциализация;маркетингова діяльність;маркетинговая деятельность;marketing activity;маркетингові завдання;marketing tasks;маркетинговые задачи;наукові дослідження та розробки;научные исследования и разработки;research and development;вищі навчальні заклади;universities;высшие учебные заведения;інноваційна діяльність;инновационная деятельность;innovative activity
Issue Date: 2018
Bibliographic description (Ukraine): Теоретичні та науково-практичні аспекти маркетингового забезпечення комерціалізації наукових розробок вузів / В. В. Малий, О. С.Самборський, М. М. Слободянюк, О. М. Євтушенко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 22-23 берез. 2018 р. – Харків : НФаУ, 2018. – С. 7-41.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15995
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7-41.pdf1,17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.