Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15995
Назва: Теоретичні та науково-практичні аспекти маркетингового забезпечення комерціалізації наукових розробок вузів
Автори: Малий, В. В.
Малый, В. В.
Malyi, V. V.
Самборский, О. С.
Самборський, О. С.
Samborskyi, O. S.
Слободянюк, М. М.
Слободянюк, Н. Н.
Slobodyanyuk, M. M.
Євтушенко, О.М.
Евтушенко, Е. Н.
Yevtushenko, O. M.
Теми: фармацевтична галузь;фармацевтическая отрасль;pharmaceutical industry;комерціалізація;commercialization;коммерциализация;маркетингова діяльність;маркетинговая деятельность;marketing activity;маркетингові завдання;marketing tasks;маркетинговые задачи;наукові дослідження та розробки;научные исследования и разработки;research and development;вищі навчальні заклади;universities;высшие учебные заведения;інноваційна діяльність;инновационная деятельность;innovative activity
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Теоретичні та науково-практичні аспекти маркетингового забезпечення комерціалізації наукових розробок вузів / В. В. Малий, О. С.Самборський, М. М. Слободянюк, О. М. Євтушенко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали VІ міжнар. наук.-практ. дистанц. конф., м. Харків, 22-23 берез. 2018 р. – Харків : НФаУ, 2018. – С. 7-41.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/15995
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7-41.pdf1,17 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.