Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1608
Title: Маркетингова політика комунікацій
Other Titles: Маркетинговая политика коммуникаций
Marketing Communications Policy
Authors: Мнушко, З. М.
Євтушенко, О. М.
Рогуля, О. Ю.
Ольховська, А. Б.
Дорохова, Л. П.
Шуванова, О. В.
Сотнікова, Н. В.
Мнушко, З. Н.
Евтушенко, Е. Н.
Рогуля, О. Ю.
Ольховская, А. Б.
Дорохова, Л. П.
Шуванова, Е. В.
Сотникова, Н. В.
Mnushko, Z. М.
Yevtushenko, O. M.
Rohulya, O. Yu.
Olkhovskaya, A. B.
Dorohova, L. P.
Shuvanova, O. V.
Sotnikova, N. V.
Keywords: маркетингова політика комунікацій;маркетинговая политика коммуникаций;marketing communications policy
Issue Date: 2010
Publisher: Національний фармацевтичний університет
Bibliographic description (Ukraine): Маркетингова політика комунікацій : моногр. / З. М. Мнушко, О. М. Євтушенко, О. Ю. Рогуля та ін.; за ред. проф. З. М. Мнушко. – Х. : Вид-во НфаУ, 2010. – 168 с.
Abstract: Наведені основні методи просування фармацевтичної продукції на фармацевтичному ринку, а саме: рекламування, стимулювання збуту, персональний продаж, паблік рилейшнз та ін. Проаналізовано специфічні риси фармацевтичного товару, які впливають на застосування певних маркетингових комунікацій. Розглянуто роль комунікацій у системі маркетингу фармацевтичної продукції та їх ефективність. Для фахівців фармацевтичної галузі, які займаються просуванням лікарських засобів, працівників практичної фармації, науковців і студентів вищих навчальних закладів фармацевтичного профілю.
Приведены основные методы продвижения фармацевтической продукции на фармацевтическом рынке, а именно: реклама, стимулирование сбыта, персональные продажи, паблик рилейшнз и др. Проанализированы специфические черты фармацевтического товара, которые влияют на применение определенных маркетинговых коммуникаций. Рассмотрена роль коммуникаций в системе маркетинга фармацевтической продукции и их эффективность. Для специалистов фармацевтической отрасли, которые занимаются продвижением лекарственных средств, работников практической фармации, ученых и студентов высших учебных заведений фармацевтического профиля.
The main methods of promotion of pharmaceutical products in the pharmaceutical market, such as advertising, sales promotion, personal selling, public relations, and others have been presented. The specific features of the pharmaceutical product that affect the application of certain marketing communications have been analyzed. The role of communications in the marketing of pharmaceutical products and their effectiveness has been worked. Recommended for the specialists of pharmaceutical industry who promote drugs, pharmacy workers, scientists and students of pharmaceutical education.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1608
Appears in Collections:Навчальні видання кафедри ФММ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркет_политика коммуникаций.pdf483,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.