Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1608
Назва: Маркетингова політика комунікацій
Інші назви: Маркетинговая политика коммуникаций
Marketing Communications Policy
Автори: Мнушко, З. М.
Євтушенко, О. М.
Рогуля, О. Ю.
Ольховська, А. Б.
Дорохова, Л. П.
Шуванова, О. В.
Сотнікова, Н. В.
Мнушко, З. Н.
Евтушенко, Е. Н.
Рогуля, О. Ю.
Ольховская, А. Б.
Дорохова, Л. П.
Шуванова, Е. В.
Сотникова, Н. В.
Mnushko, Z. М.
Yevtushenko, O. M.
Rohulya, O. Yu.
Olkhovskaya, A. B.
Dorohova, L. P.
Shuvanova, O. V.
Sotnikova, N. V.
Теми: маркетингова політика комунікацій;маркетинговая политика коммуникаций;marketing communications policy
Дата публікації: 2010
Видавництво: Національний фармацевтичний університет
Бібліографічний опис: Маркетингова політика комунікацій : моногр. / З. М. Мнушко, О. М. Євтушенко, О. Ю. Рогуля та ін.; за ред. проф. З. М. Мнушко. – Х. : Вид-во НфаУ, 2010. – 168 с.
Короткий огляд (реферат): Наведені основні методи просування фармацевтичної продукції на фармацевтичному ринку, а саме: рекламування, стимулювання збуту, персональний продаж, паблік рилейшнз та ін. Проаналізовано специфічні риси фармацевтичного товару, які впливають на застосування певних маркетингових комунікацій. Розглянуто роль комунікацій у системі маркетингу фармацевтичної продукції та їх ефективність. Для фахівців фармацевтичної галузі, які займаються просуванням лікарських засобів, працівників практичної фармації, науковців і студентів вищих навчальних закладів фармацевтичного профілю.
Приведены основные методы продвижения фармацевтической продукции на фармацевтическом рынке, а именно: реклама, стимулирование сбыта, персональные продажи, паблик рилейшнз и др. Проанализированы специфические черты фармацевтического товара, которые влияют на применение определенных маркетинговых коммуникаций. Рассмотрена роль коммуникаций в системе маркетинга фармацевтической продукции и их эффективность. Для специалистов фармацевтической отрасли, которые занимаются продвижением лекарственных средств, работников практической фармации, ученых и студентов высших учебных заведений фармацевтического профиля.
The main methods of promotion of pharmaceutical products in the pharmaceutical market, such as advertising, sales promotion, personal selling, public relations, and others have been presented. The specific features of the pharmaceutical product that affect the application of certain marketing communications have been analyzed. The role of communications in the marketing of pharmaceutical products and their effectiveness has been worked. Recommended for the specialists of pharmaceutical industry who promote drugs, pharmacy workers, scientists and students of pharmaceutical education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1608
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркет_политика коммуникаций.pdf483,33 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.