Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1631
Назва: Методичні засади діагностики стану логістичного обслуговування клієнтів промислових фармацевтичних підприємств
Методологические аспекты к диагностике состояния логического обслуживания клиентов промышленных фармацевтических предприятий
Автори: Посилкіна, О. В.
Горбунова, О. Ю.
Posilkina, O. V.
Horbunova, O. Y.
Посылкина, О. В.
Горбунова, О. Ю.
Теми: логістичне обслуговування;промислове фармацевтичне підприємство;партнерські відносини;logistics services;industrial;pharmaceutical enterprise;partnership;логистическое обслуживание;промышленное фармацевтическое предприятие;партнерские отношения
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Посилкіна, О. В. Методичні засади діагностики стану логістичного обслуговування клієнтів промислових фармацевтичних підприємств / О. В. Посилкіна, О. Ю. Горбунова // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2010. - № 4. - С. 39-47. - Бібліогр. : с. 46.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено особливості взаємодії виробників лікарських засобів та їхніх клієнтів, обґрунтовано методичні засади оцінки стану логістичного обслуговування клієнтів промис- лових фармацевтичних підприємств з урахуванням вимог міжнародних стандартів якості та специфічності лікарських засобів як товару. Визначено функціональні напрямки проведення діагностики стану логістичного обслуговування клієнтів промислових фармацевтичних підприємств, запропоновано систему локальних показників діагностики.
Features of the interaction by producers of drugs and their clients are investigated. In the article are grounded methodological approaches the assessment of logistics customer service by industrial pharmaceutical companies in accordance with international quality standards and commodity drugs specific The system of the local diagnostic indicators to logistics customer service diagnostic are proposed.
В статье исследованы особенности взаимодействия производителей лекарственных средств и их клиентов, обоснованы методические подходы к оценке состояния логистического обслуживания клиентов промышленных фармацевтических предприятий с учетом международных стандартов качества и специфики лекарственных средств как товара. Определены функциональные направления проведения диагностики состоя- ния логистического обслуживания клиентов промышленных фармацевтических пред- приятий, предложена система локальных показателей диагностики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/1631
Розташовується у зібраннях:Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39-47.pdf1,29 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.