Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16944
Title: Качество фармацевтического обслуживания посетителей аптеки как основной показатель конкурентоспособности
Other Titles: Якість фармацевтичного обслуговування відвідувачів аптеки як основний показник конкурентоспроможності
Authors: Эль Мехди Намик
Єль Мехді Намік
El Mehdi Namik
Keywords: конкурентоспособность;конкурентоспроможність;competitiveness;качество обслуживания;якість обслуговування;quality of service
Issue Date: 2018
Bibliographic description (Ukraine): Эль Мехди Намик Качество фармацевтического обслуживания посетителей аптеки как основной показатель конкурентоспособности / Эль Мехди Намик // Управління якістю в фармації : матеріали ХІІ наук.-практ. конф., м. Харків, 18 трав. 2018 р. – Х. : НФаУ, 2018. – С. 202.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16944
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
202.pdf208,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.