Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16944
Назва: Качество фармацевтического обслуживания посетителей аптеки как основной показатель конкурентоспособности
Інші назви: Якість фармацевтичного обслуговування відвідувачів аптеки як основний показник конкурентоспроможності
Автори: Эль Мехди Намик
Єль Мехді Намік
El Mehdi Namik
Теми: конкурентоспособность;конкурентоспроможність;competitiveness;качество обслуживания;якість обслуговування;quality of service
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Эль Мехди Намик Качество фармацевтического обслуживания посетителей аптеки как основной показатель конкурентоспособности / Эль Мехди Намик // Управління якістю в фармації : матеріали ХІІ наук.-практ. конф., м. Харків, 18 трав. 2018 р. – Х. : НФаУ, 2018. – С. 202.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/16944
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
202.pdf208,06 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.