Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18277
Назва: Методика проведення психологічного тестування для оцінки рівнів розвитку професійно важливих соціально-психологічних характеристик фахівця фармації
Інші назви: Методика проведенного психологического теста для оценки рождаемости профессии важнаичи социально-психологических характеристик фармакологии и фармакологии
Methods of conducting a psychological test-test for assessing the development of a professional development of socially-psychological characteristics of fahіvtsya pharmacy
Автори: Cагайдак-Нікітюк, Р. В.
Гаркуша, М. І.
Альохіна, Н. В.
Сагайдак-Никитюк, Р. В.
Гаркуша, М. И.
Алехина, Н. В.
Теми: тестування;оцінка;рівень;розвиток;тестирование;оценка;уровень;развитие;Testing;rating;level;development
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Сагайдак-Нікітюк, Р. В. Методика проведення психологічного тестування для оцінки рівнів розвитку професійно важливих соціально-психологічних характеристик фахівця фармації : метод. рек. / Р. В. Сагайдак-Нікітюк, М. І. Гаркуша, Н. В. Альохіна. - Х. : Вид-во НФаУ, 2018. - 41 с.
Короткий огляд (реферат): Основними завданнями профвідбору та профдобору є запобігання надходженню фахівця на роботі, до якої у нього є протипоказання.
Основными задачами профотбора и профотбора является предотвращение поступлению специалиста на работе, к которой у него есть противопоказания.
The main objectives of professional separation and vocational training are preventing a specialist from attending a job to which he has contraindications.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18277
Розташовується у зібраннях:Навчальні матеріали кафедри технологій фармацевтичних препаратів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
метода-тест.pdf
  Обмежений доступ
808,8 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.