Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18770
Title: Аналіз телевізійної реклами лікарських засобів як інструменту маркетингових комунікацій
Authors: Толочко, В. М.
Толочко, В. М.
Tolochko, V. M.
Курган, А. В.
Курган, А. В.
Kurhan, A. V.
Issue Date: 2019
Bibliographic description (Ukraine): Толочко, В. М. Аналіз телевізійної реклами лікарських засобів як інструменту маркетингових комунікацій / В. М. Толочко, А. В. Курган // Медична наука та практика в умовах сучасних трансформаційних процесів : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 26-27 квіт. 2019 р. – Львів : ГО «Львівська медична спільнота», 2019. – С. 74-77.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18770
Appears in Collections:Наукові публікації В. М. Толочко
Наукові публікації кафедри УЕФ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.