Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18770
Название: Аналіз телевізійної реклами лікарських засобів як інструменту маркетингових комунікацій
Авторы: Толочко, В. М.
Толочко, В. М.
Tolochko, V. M.
Курган, А. В.
Курган, А. В.
Kurhan, A. V.
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Толочко, В. М. Аналіз телевізійної реклами лікарських засобів як інструменту маркетингових комунікацій / В. М. Толочко, А. В. Курган // Медична наука та практика в умовах сучасних трансформаційних процесів : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 26-27 квіт. 2019 р. – Львів : ГО «Львівська медична спільнота», 2019. – С. 74-77.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18770
Располагается в коллекциях:Наукові публікації В. М. Толочко
Наукові публікації кафедри УЕФ



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.