Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18770
Назва: Аналіз телевізійної реклами лікарських засобів як інструменту маркетингових комунікацій
Автори: Толочко, В. М.
Толочко, В. М.
Tolochko, V. M.
Курган, А. В.
Курган, А. В.
Kurhan, A. V.
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Толочко, В. М. Аналіз телевізійної реклами лікарських засобів як інструменту маркетингових комунікацій / В. М. Толочко, А. В. Курган // Медична наука та практика в умовах сучасних трансформаційних процесів : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 26-27 квіт. 2019 р. – Львів : ГО «Львівська медична спільнота», 2019. – С. 74-77.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/18770
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації В. М. Толочко
Наукові публікації кафедри організації,економіки та управління фармацією ІПКСФ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.