Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19615
Название: Концепція екологічної освіти: інтеграція природничо-наукового та гуманітарного складників
Авторы: Філяніна, Н. М.
Филянина, Н. Н.
Filyanina, N. M.
Ключевые слова: філософія науки;екологія;екологічна освіта;гуманітарний аспект;освітня парадигма
Дата публикации: 2018
Библиографическое описание: Філяніна, Н. М. Концепція екологічної освіти: інтеграція природничо-наукового та гуманітарного складників // “Scientific research priorities: theoretical and practical value” : III International scientific and practical conference, Nowy Sącz, Poland, November 27th-30th, 2018. - Nowy Sącz, 2018. - С.177-180.
Краткий осмотр (реферат): Аналіз підходів до обґрунтування та розроблення концепції екологічної освіти дозволяє стверджувати, що поза гуманітаризацією будь-яка концепція екологічної освіти буде неповною. Концепція екологічної освіти формується в контексті становлення загальної освітньої парадигми та досліджень освіти як самостійного предмета та філософії освіти.
Proceedings of the III International scientific and practical conference “Scientific research priorities: theoretical and practical value” include theses of reports of the conference participants in the fields such as: actual problems of social sciences; perspective areas of research in the humanities; priorities of applied scientific researches. The Proceedings of the conference are intended for scientists, entrepreneurs, professors, postgraduates and students.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19615
ISBN: eISBN 978-83-88421-99-0
Располагается в коллекциях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
333333.pdf185,01 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.