Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19615
Назва: Концепція екологічної освіти: інтеграція природничо-наукового та гуманітарного складників
Автори: Філяніна, Н. М.
Филянина, Н. Н.
Filyanina, N. M.
Теми: філософія науки;екологія;екологічна освіта;гуманітарний аспект;освітня парадигма
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Філяніна, Н. М. Концепція екологічної освіти: інтеграція природничо-наукового та гуманітарного складників // “Scientific research priorities: theoretical and practical value” : III International scientific and practical conference, Nowy Sącz, Poland, November 27th-30th, 2018. - Nowy Sącz, 2018. - С.177-180.
Короткий огляд (реферат): Аналіз підходів до обґрунтування та розроблення концепції екологічної освіти дозволяє стверджувати, що поза гуманітаризацією будь-яка концепція екологічної освіти буде неповною. Концепція екологічної освіти формується в контексті становлення загальної освітньої парадигми та досліджень освіти як самостійного предмета та філософії освіти.
Proceedings of the III International scientific and practical conference “Scientific research priorities: theoretical and practical value” include theses of reports of the conference participants in the fields such as: actual problems of social sciences; perspective areas of research in the humanities; priorities of applied scientific researches. The Proceedings of the conference are intended for scientists, entrepreneurs, professors, postgraduates and students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/19615
ISBN: eISBN 978-83-88421-99-0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри фундаментальних та суспільно-гуманітарних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
333333.pdf185,01 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.