Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/196
Назва: Андрагогічні засади організації навчання спеціалістів фармації
Автори: Толочко, В. М.
Галій, Л. В.
Tolochko, V. M.
Galiy, L. V.
Теми: андрагогіка;фармація;andragogy;pharmacy
Дата публікації: 2010
Видавництво: НФаУ
Бібліографічний опис: Толочко, В. М. Андрагогічні засади організації навчання спеціалістів фармації / В. М. Толочко, Л. В. Галій // Вісник фармації. - 2010. - № 1. - С. 39-42.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано загальні теоретичні положення та концепції навчання дорослих людей (андрагогіки). Висвітлено особливості наукових підходів М. Ноулза, вчених Ноттингемського університету, П. Джарвіса. Проведений аналіз сприятиме науковому обгрунтуванню та розробці методичних підходів до організації навчання спеціалістів фармації, зокрема на основі моделей компетенцій.
The analysis of general theoretical terms and concepts of training adults (andragogy) have been carried out. The specificities of scientific approaches of M.Knowles, the scientists of Nottingham University and PJarvis have been identified. The analysis conducted will contribute to the scientific grounding and elaboration of methodological approaches for organization of pharmacy specialists training, particular on the basis of the models of competencies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/196
ISSN: 1562-7241
Розташовується у зібраннях:Вісник фармації. Архів статей 2010-2024
Наукові публікації В. М. Толочко

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39-42.pdf88,73 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.