Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20843
Title: Обоснование принципов контроля маркетинговой деятельности фармацевтических предприятий
Authors: Подлесник, И. В.
Podlesnik, I. V.
Подлеснік, І. В.
Мнушко, З. М.
Mnushko, Z. M.
Мнушко, З. Н.
Keywords: маркетинговая деятельность
Issue Date: 2006
Bibliographic description (Ukraine): Подлесник, И. В. Обоснование принципов контроля маркетинговой деятельности фармацевтических предприятий / И. В. Подлесник, З. Н. Мнушко // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : тези доп. міжвуз. студ. наук. конф., м. Харків, 27 квіт. 2006 р. – Харків : НФаУ, 2006. – С. 366.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20843
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdf6,08 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.