Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20843
Назва: Обоснование принципов контроля маркетинговой деятельности фармацевтических предприятий
Автори: Подлесник, И. В.
Podlesnik, I. V.
Подлеснік, І. В.
Мнушко, З. М.
Mnushko, Z. M.
Мнушко, З. Н.
Теми: маркетинговая деятельность
Дата публікації: 2006
Бібліографічний опис: Подлесник, И. В. Обоснование принципов контроля маркетинговой деятельности фармацевтических предприятий / И. В. Подлесник, З. Н. Мнушко // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : тези доп. міжвуз. студ. наук. конф., м. Харків, 27 квіт. 2006 р. – Харків : НФаУ, 2006. – С. 366.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20843
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
22.pdf6,08 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.