Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20854
Title: Методологические подходы к оценке корпоративного имиджа оптового фармацевтического предприятия
Authors: Курочкина, Р. А.
Kurochkina, R. A.
Курочкіна, Р. А.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Ольховська, А. Б.
Keywords: корпоративный имидж
Issue Date: 2007
Bibliographic description (Ukraine): Курочкина, Р. А. Методологические подходы к оценке корпоративного имиджа оптового фармацевтического предприятия / Р. А. Курочкина, А. Б. Ольховская // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених, м. Харків, 17-18 трав. 2007 р. – Харків : НФаУ, 2007. – С. 281-282.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20854
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf6,72 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.