Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20854
Назва: Методологические подходы к оценке корпоративного имиджа оптового фармацевтического предприятия
Автори: Курочкина, Р. А.
Kurochkina, R. A.
Курочкіна, Р. А.
Ольховская, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Ольховська, А. Б.
Теми: корпоративный имидж
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Курочкина, Р. А. Методологические подходы к оценке корпоративного имиджа оптового фармацевтического предприятия / Р. А. Курочкина, А. Б. Ольховская // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених, м. Харків, 17-18 трав. 2007 р. – Харків : НФаУ, 2007. – С. 281-282.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20854
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації
Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.pdf6,72 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.