Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20917
Title: Обоснование системы маркетинговых коммуникаций фармацевтического оптового предприятия
Authors: Акичева, М. Ш.
Akicheva, M. Sh.
Акичева, М. Ш.
Ольховська, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Ольховская, А. Б.
Keywords: маркетинговые коммуникации
Issue Date: 2007
Bibliographic description (Ukraine): Акичева, М. Ш. Обоснование системы маркетинговых коммуникаций фармацевтического оптового предприятия / М. Ш. Акичева, А. Б. Ольховская // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : тези доп. всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених, м. Харків, 17-18 трав. 2007 р. – Харків : НФаУ, 2007. – С. 263.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20917
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf6,35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.