Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20917
Назва: Обоснование системы маркетинговых коммуникаций фармацевтического оптового предприятия
Автори: Акичева, М. Ш.
Akicheva, M. Sh.
Акичева, М. Ш.
Ольховська, А. Б.
Olkhovskaya, A. B.
Ольховская, А. Б.
Теми: маркетинговые коммуникации
Дата публікації: 2007
Бібліографічний опис: Акичева, М. Ш. Обоснование системы маркетинговых коммуникаций фармацевтического оптового предприятия / М. Ш. Акичева, А. Б. Ольховская // Актуальні питання створення нових лікарських засобів : тези доп. всеукр. наук.-практ. конф. студентів та молодих вчених, м. Харків, 17-18 трав. 2007 р. – Харків : НФаУ, 2007. – С. 263.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/20917
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2.pdf6,35 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.