Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23633
Title: Сучасні стратегії позиціонування лікарських засобів у фармацевтичному маркетингу
Authors: Жадько, С. В.
Онанченко, А. В.
Keywords: позиціонування лікарських засобів
Issue Date: 2020
Bibliographic description (Ukraine): Жадько, С. В. Сучасні стратегії позиціонування лікарських засобів у фармацевтичному маркетингу / С. В. Жадько, А. В. Онанченко // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали ІХ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2020 р. - Харків, 2020. - С. 197-198.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23633
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
197-198.pdf430,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.