Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23633
Назва: Сучасні стратегії позиціонування лікарських засобів у фармацевтичному маркетингу
Автори: Жадько, С. В.
Онанченко, А. В.
Теми: позиціонування лікарських засобів
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Жадько, С. В. Сучасні стратегії позиціонування лікарських засобів у фармацевтичному маркетингу / С. В. Жадько, А. В. Онанченко // Професійний менеджмент в сучасних умовах розвитку ринку : матеріали ІХ наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Харків, 1 листоп. 2020 р. - Харків, 2020. - С. 197-198.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/23633
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
197-198.pdf430,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.