Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27514
Title: Дослідження Servqual-розриву якості обслуговування відвідувачів аптечної мережі
Other Titles: Исследование Servqual-разрыва качества обслуживания посетителей аптечной сети
Authors: Півень, О. П.
Пивень, О. П.
Piven, O. P.
Хаблак, Я. В.
Khablak, Ya. V.
Keywords: якість обслуговування відвідувачів;качество обслуживания посетителей;Servqual-розрив;Servqual-разрыв
Issue Date: 2021
Bibliographic description (Ukraine): Півень, О. П. Дослідження Servqual-розриву якості обслуговування відвідувачів аптечної мережі / О. П. Півень, Я. В. Хаблак // Фармакоекономіка в Україні: стан та перспективи розвитку : матеріали XІІІ наук.-практ. INTERNET-конф., м. Харків, 21 трав. 2021 р. – Харків : Вид-во НФаУ, 2021. – С. 129-130.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27514
Appears in Collections:Тези доповідей співробітників НФаУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
129-130.pdf182,75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.