Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27514
Назва: Дослідження Servqual-розриву якості обслуговування відвідувачів аптечної мережі
Інші назви: Исследование Servqual-разрыва качества обслуживания посетителей аптечной сети
Автори: Півень, О. П.
Пивень, О. П.
Piven, O. P.
Хаблак, Я. В.
Khablak, Ya. V.
Теми: якість обслуговування відвідувачів;качество обслуживания посетителей;Servqual-розрив;Servqual-разрыв
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Півень, О. П. Дослідження Servqual-розриву якості обслуговування відвідувачів аптечної мережі / О. П. Півень, Я. В. Хаблак // Фармакоекономіка в Україні: стан та перспективи розвитку : матеріали XІІІ наук.-практ. INTERNET-конф., м. Харків, 21 трав. 2021 р. – Харків : Вид-во НФаУ, 2021. – С. 129-130.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/27514
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей співробітників НФаУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
129-130.pdf182,75 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.