Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2840
Title: Аналіз впливу потреб галузі на співвідношення та зміст професійно-орієнтованих дисциплін у підготовці фармацевтів
Other Titles: Анализ влияния потребности отрасли на соотношение и содержание профессионально ориентированных дисциплин в подготовке фармацевтов
Analysis of influence of necessity of industry on correlation and maintenance professional oriented disciplines in preparation of druggists
Authors: Горяча, Л. О.
Прокопенко, Т. С.
Горячая, Л. А.
Прокопенко, Т. С.
Goryacha, L. A.
Prokopenko, T. S.
Keywords: фармацевтична освіта;навчальні програми;професійні компетенції;професійно-орієнтовані дисципліни;фармацевтическое образование;учебные программы;профессиональные компетенции;профессионально-ориентированые дисциплины;pharmaceutical education;training programs;professional competence;professionally oriented disciplines
Issue Date: 2012
Bibliographic description (Ukraine): Горяча, Л. О. Аналіз впливу потреб галузі на співвідношення та зміст професійно-орієнтованих дисциплін у підготовці фармацевтів / Л. О. Горяча, Т. С. Прокопенко // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2012. - № 2. - С. 60-63. - Бібліогр. : с. 62.
Abstract: У статті проаналізовано навчальні програми підготовки фармацевтів в Україні у період з 1993 по 2011 роки. Визначені роль професійно-орієнтованих дисциплін у процесі формування про- фесійних компетенцій та розуміння студентами значення вивчення цих дисциплін для майбут- ньої професійної діяльності.
В статье проанализированы учебные программы подготовки фармацевтов в Украине в период с 1993 по 2011 годы. Определены роль профессионально-ориентированых дис- циплин в процессе формирования профессиональных компетенций и понимание сту- дентами значения изучения этих дисциплин для будущей профессиональной деятель- ности.
This article provides an analysis of pharmacists’ training programs in the period from 1993 to 2011 in Ukraine. The role of professionally oriented disciplines in the process of formation of professional competence and the students’ understanding of the value of learning these disciplines for the future profession were defined.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2840
Appears in Collections:Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
60-63.pdf150,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.