Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2840
Назва: Аналіз впливу потреб галузі на співвідношення та зміст професійно-орієнтованих дисциплін у підготовці фармацевтів
Інші назви: Анализ влияния потребности отрасли на соотношение и содержание профессионально ориентированных дисциплин в подготовке фармацевтов
Analysis of influence of necessity of industry on correlation and maintenance professional oriented disciplines in preparation of druggists
Автори: Горяча, Л. О.
Прокопенко, Т. С.
Горячая, Л. А.
Прокопенко, Т. С.
Goryacha, L. A.
Prokopenko, T. S.
Теми: фармацевтична освіта;навчальні програми;професійні компетенції;професійно-орієнтовані дисципліни;фармацевтическое образование;учебные программы;профессиональные компетенции;профессионально-ориентированые дисциплины;pharmaceutical education;training programs;professional competence;professionally oriented disciplines
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Горяча, Л. О. Аналіз впливу потреб галузі на співвідношення та зміст професійно-орієнтованих дисциплін у підготовці фармацевтів / Л. О. Горяча, Т. С. Прокопенко // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2012. - № 2. - С. 60-63. - Бібліогр. : с. 62.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано навчальні програми підготовки фармацевтів в Україні у період з 1993 по 2011 роки. Визначені роль професійно-орієнтованих дисциплін у процесі формування про- фесійних компетенцій та розуміння студентами значення вивчення цих дисциплін для майбут- ньої професійної діяльності.
В статье проанализированы учебные программы подготовки фармацевтов в Украине в период с 1993 по 2011 годы. Определены роль профессионально-ориентированых дис- циплин в процессе формирования профессиональных компетенций и понимание сту- дентами значения изучения этих дисциплин для будущей профессиональной деятель- ности.
This article provides an analysis of pharmacists’ training programs in the period from 1993 to 2011 in Ukraine. The role of professionally oriented disciplines in the process of formation of professional competence and the students’ understanding of the value of learning these disciplines for the future profession were defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2840
Розташовується у зібраннях:Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
60-63.pdf150,81 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.