Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29118
Название: Дослідження маркетингової діяльності Національного фармацевтичного університету
Другие названия: Research of marketing activity of the National University of Pharmacy
Авторы: Колодка, Артем
Ключевые слова: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;фармацевтичний факультет;НФаУ;абітурієнт;студент;маркетинг;реклама;ринок освітніх послуг;NUPh;entrant;student;marketing;advertising;market of educational services
Дата публикации: 2022
Библиографическое описание: Колодка, А. Дослідження маркетингової діяльності Національного фармацевтичного університету : кваліфікац. робота / наук. керівник О. Євтушенко. - Харків, 2022. - 62 с.
Краткий осмотр (реферат): Роботу присвячено дослідженню маркетингової діяльності Національного фармацевтичного університету. Робота складається зі вступу, 3-х розділів, висновків, списку використаних джерел. Викладена на 53-ох сторінках, містить 1 таблицю, 32 рисунка. Література налічує 36 джерел, 6 з них – іноземною мовою.
The work is devoted to the study of marketing activities of the National University of Pharmacy. The work consists of an introduction, 3 chapters, conclusions, a list of sources used. Set out on 53 pages, contains 1 table, 32 figures. The literature has 36 sources, 6 of them in a foreign language.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29118
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Колодка_А.С._06.06.22.pdf
  Restricted Access
1,81 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.