Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29118
Назва: Дослідження маркетингової діяльності Національного фармацевтичного університету
Інші назви: Research of marketing activity of the National University of Pharmacy
Автори: Колодка, Артем
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;фармацевтичний факультет;НФаУ;абітурієнт;студент;маркетинг;реклама;ринок освітніх послуг;NUPh;entrant;student;marketing;advertising;market of educational services
Дата публікації: чер-2022
Бібліографічний опис: Колодка, А. Дослідження маркетингової діяльності Національного фармацевтичного університету : кваліфікац. робота / наук. керівник О. Євтушенко. - Харків, 2022. - 62 с.
Короткий огляд (реферат): Роботу присвячено дослідженню маркетингової діяльності Національного фармацевтичного університету. Робота складається зі вступу, 3-х розділів, висновків, списку використаних джерел. Викладена на 53-ох сторінках, містить 1 таблицю, 32 рисунка. Література налічує 36 джерел, 6 з них – іноземною мовою.
The work is devoted to the study of marketing activities of the National University of Pharmacy. The work consists of an introduction, 3 chapters, conclusions, a list of sources used. Set out on 53 pages, contains 1 table, 32 figures. The literature has 36 sources, 6 of them in a foreign language.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29118
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колодка_А.С._06.06.22.pdf
  Обмежений доступ
1,81 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.