Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29118
Title: Дослідження маркетингової діяльності Національного фармацевтичного університету
Other Titles: Research of marketing activity of the National University of Pharmacy
Authors: Колодка, Артем
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;фармацевтичний факультет;НФаУ;абітурієнт;студент;маркетинг;реклама;ринок освітніх послуг;NUPh;entrant;student;marketing;advertising;market of educational services
Issue Date: Jun-2022
Bibliographic description (Ukraine): Колодка, А. Дослідження маркетингової діяльності Національного фармацевтичного університету : кваліфікац. робота / наук. керівник О. Євтушенко. - Харків, 2022. - 62 с.
Abstract: Роботу присвячено дослідженню маркетингової діяльності Національного фармацевтичного університету. Робота складається зі вступу, 3-х розділів, висновків, списку використаних джерел. Викладена на 53-ох сторінках, містить 1 таблицю, 32 рисунка. Література налічує 36 джерел, 6 з них – іноземною мовою.
The work is devoted to the study of marketing activities of the National University of Pharmacy. The work consists of an introduction, 3 chapters, conclusions, a list of sources used. Set out on 53 pages, contains 1 table, 32 figures. The literature has 36 sources, 6 of them in a foreign language.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29118
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту, маркетингу та забезпечення якості у фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Колодка_А.С._06.06.22.pdf
  Restricted Access
1,81 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.