Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29222
Название: Вивчення впливу інструментів соціального маркетингу на діяльність фармацевтичної організації
Другие названия: Study of the influence of social marketing tools on the activities of a pharmaceutical organization
Авторы: Заєрко, Микола
Ключевые слова: кафедра соціальної фармації;кваліфікаційна робота;фармацевтичний факультет;маркетинг;соціальний маркетинг;маркетингові стратегії;фармацевтичний ринок;фармацевтична організація;аптека;marketing;social marketing;marketing strategies;pharmaceutical market;pharmaceutical organization;pharmacy
Дата публикации: июн-2022
Библиографическое описание: Заєрко, М. Вивчення впливу інструментів соціального маркетингу на діяльність фармацевтичної організації : кваліф. робота / наук. керівник Л. Карпенко. - Харків, 2022. - 50 с.
Краткий осмотр (реферат): У роботі проведено аналіз основних інструментів соціального маркетингу і досліджено їх вплив на діяльність аптечної організації. Розроблена маркетингова стратегія запропонована аптеці з метою оптимізації асортименту товару. Показана роль соціальних мереж у підвищенні лояльності споживачів і конкурентоспроможності аптеки.
The analysis of the main tools of social marketing is carried out and their influence on the activity of the pharmacy organization is investigated. The developed marketing strategy is offered to the pharmacy in order to optimize the product range. The role of social networks in increasing consumer loyalty and pharmacy competitiveness is presented.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29222
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальної фармації

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Заєрко Микола, 6.06.2022.pdf
  Restricted Access
1,54 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть    Запрос копии


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.