Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29222
Назва: Вивчення впливу інструментів соціального маркетингу на діяльність фармацевтичної організації
Інші назви: Study of the influence of social marketing tools on the activities of a pharmaceutical organization
Автори: Заєрко, Микола
Теми: кафедра соціальної фармації;кваліфікаційна робота;фармацевтичний факультет;маркетинг;соціальний маркетинг;маркетингові стратегії;фармацевтичний ринок;фармацевтична організація;аптека;marketing;social marketing;marketing strategies;pharmaceutical market;pharmaceutical organization;pharmacy
Дата публікації: чер-2022
Бібліографічний опис: Заєрко, М. Вивчення впливу інструментів соціального маркетингу на діяльність фармацевтичної організації : кваліф. робота / наук. керівник Л. Карпенко. - Харків, 2022. - 50 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі проведено аналіз основних інструментів соціального маркетингу і досліджено їх вплив на діяльність аптечної організації. Розроблена маркетингова стратегія запропонована аптеці з метою оптимізації асортименту товару. Показана роль соціальних мереж у підвищенні лояльності споживачів і конкурентоспроможності аптеки.
The analysis of the main tools of social marketing is carried out and their influence on the activity of the pharmacy organization is investigated. The developed marketing strategy is offered to the pharmacy in order to optimize the product range. The role of social networks in increasing consumer loyalty and pharmacy competitiveness is presented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29222
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальної фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Заєрко Микола, 6.06.2022.pdf
  Обмежений доступ
1,54 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити    Запит копії


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.