Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29222
Title: Вивчення впливу інструментів соціального маркетингу на діяльність фармацевтичної організації
Other Titles: Study of the influence of social marketing tools on the activities of a pharmaceutical organization
Authors: Заєрко, Микола
Keywords: кафедра соціальної фармації;кваліфікаційна робота;фармацевтичний факультет;маркетинг;соціальний маркетинг;маркетингові стратегії;фармацевтичний ринок;фармацевтична організація;аптека;marketing;social marketing;marketing strategies;pharmaceutical market;pharmaceutical organization;pharmacy
Issue Date: Jun-2022
Bibliographic description (Ukraine): Заєрко, М. Вивчення впливу інструментів соціального маркетингу на діяльність фармацевтичної організації : кваліф. робота / наук. керівник Л. Карпенко. - Харків, 2022. - 50 с.
Abstract: У роботі проведено аналіз основних інструментів соціального маркетингу і досліджено їх вплив на діяльність аптечної організації. Розроблена маркетингова стратегія запропонована аптеці з метою оптимізації асортименту товару. Показана роль соціальних мереж у підвищенні лояльності споживачів і конкурентоспроможності аптеки.
The analysis of the main tools of social marketing is carried out and their influence on the activity of the pharmacy organization is investigated. The developed marketing strategy is offered to the pharmacy in order to optimize the product range. The role of social networks in increasing consumer loyalty and pharmacy competitiveness is presented.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29222
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри соціальної фармації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Заєрко Микола, 6.06.2022.pdf
  Restricted Access
1,54 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.