Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29572
Название: Формування системи маркетингових комунікацій фармацевтичнного підприємства
Другие названия: Formation of the marketing communicatios system of the pharmaceutical enterprise
Авторы: Єременко, Анастасія
Ключевые слова: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;фармацевтичне підприємство;фірмовий стиль;маркетингові комунікації;аптечний заклад;pharmaceutical company;corporate style;pharmacy;marketing communications
Дата публикации: фев-2023
Библиографическое описание: Єременко, А. Формування системи маркетингових комунікацій фармацевтичнного підприємства : кваліф. робота / наук. керівник А. Єременко. - Харків, 2023. - 62 с.
Краткий осмотр (реферат): У роботі представлено науково-обґрунтовані результати дослідження системи маркетингових комунікацій. Виконано оцінку прикладних аспектів впровадження маркетингових комунікацій на прикладі E-mail маркетингу, фірмового стилю та мерчандайзингу. Впровадження результатів дозволить покращити імідж та процес формування бренду підприємства.
The paper presents scientifically based research results of the marketing communications system. An assessment of the applied aspects of the implementation of marketing communications was carried out using the example of e-mail marketing, corporate style and merchandising. Implementation of the results will improve the company's image and branding process.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29572
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Єременко Фс19(4,5з )мед-01б.docx.pdf2,09 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.