Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29572
Назва: Формування системи маркетингових комунікацій фармацевтичнного підприємства
Інші назви: Formation of the marketing communicatios system of the pharmaceutical enterprise
Автори: Єременко, Анастасія
Теми: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;фармацевтичне підприємство;фірмовий стиль;маркетингові комунікації;аптечний заклад;pharmaceutical company;corporate style;pharmacy;marketing communications
Дата публікації: лют-2023
Бібліографічний опис: Єременко, А. Формування системи маркетингових комунікацій фармацевтичнного підприємства : кваліф. робота / наук. керівник А. Єременко. - Харків, 2023. - 62 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі представлено науково-обґрунтовані результати дослідження системи маркетингових комунікацій. Виконано оцінку прикладних аспектів впровадження маркетингових комунікацій на прикладі E-mail маркетингу, фірмового стилю та мерчандайзингу. Впровадження результатів дозволить покращити імідж та процес формування бренду підприємства.
The paper presents scientifically based research results of the marketing communications system. An assessment of the applied aspects of the implementation of marketing communications was carried out using the example of e-mail marketing, corporate style and merchandising. Implementation of the results will improve the company's image and branding process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29572
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри ФММ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Єременко Фс19(4,5з )мед-01б.docx.pdf2,09 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.