Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29572
Title: Формування системи маркетингових комунікацій фармацевтичнного підприємства
Other Titles: Formation of the marketing communicatios system of the pharmaceutical enterprise
Authors: Єременко, Анастасія
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;фармацевтичне підприємство;фірмовий стиль;маркетингові комунікації;аптечний заклад;pharmaceutical company;corporate style;pharmacy;marketing communications
Issue Date: Feb-2023
Bibliographic description (Ukraine): Єременко, А. Формування системи маркетингових комунікацій фармацевтичнного підприємства : кваліф. робота / наук. керівник А. Єременко. - Харків, 2023. - 62 с.
Abstract: У роботі представлено науково-обґрунтовані результати дослідження системи маркетингових комунікацій. Виконано оцінку прикладних аспектів впровадження маркетингових комунікацій на прикладі E-mail маркетингу, фірмового стилю та мерчандайзингу. Впровадження результатів дозволить покращити імідж та процес формування бренду підприємства.
The paper presents scientifically based research results of the marketing communications system. An assessment of the applied aspects of the implementation of marketing communications was carried out using the example of e-mail marketing, corporate style and merchandising. Implementation of the results will improve the company's image and branding process.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/29572
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри ФММ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Єременко Фс19(4,5з )мед-01б.docx.pdf2,09 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.