Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2973
Title: Декомпозиція підпроцесу «обслуговування замовлень» процесу логістичного обслуговування клієнтів промислових фармацевтичних підприємств
Other Titles: Декомпозиция подпроцесса «обслуживание заказов» процесса логистического обслуживания клиентов промышленных фармацевтических предприятий
Decomposition of subprocess «orders service» by logistic service рrocess of customers industrial pharmaceutical enterprises
Authors: Посилкіна, О. В.
Горбунов, О. Ю.
Посылкина, О. В.
Горбунова, О. Ю.
Posylkina, O. V.
Horbunova, O. Y.
Keywords: фармацевтичне підприємство;процесний підхід;логістичне обслуговування;логістичний фармацевтичний ланцюг;менеджмент якості;фармацевтическое предприятие;процессный подход;логистическое обслуживание;логистическая фармацевтическая цепь;менеджмент качества;pharmaceutical enterprise;process approach;logistic service;logistic pharmaceutical chain;quality management
Issue Date: 2010
Bibliographic description (Ukraine): Посилкіна, О. В. Декомпозиція підпроцесу «обслуговування замовлень» процесу логістичного обслуговування клієнтів промислових фармацевтичних підприємств / О. В. Посилкіна, О. Ю. Горбунова // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2010. - № 2. - С. 23-27. - Бібліогр. : с. 26.
Abstract: У статті обґрунтовано підходи до побудови та декомпозиції процесу логістичного обслуговування клієнтів фармацевтичних підприємств на прикладі підпроцесу «Обслуговування замовлень ». Запропоновані операції за ним, визначені центри відповідальності за виконання операцій підпроцесу, обґрунтоване документальне супроводження.
В статье обоснованы подходы к построению и декомпозиции процесса логистического обслуживания клиентов фармацевтических предприятий на примере подпроцесса «Об- служивание заказов». Предложены операции подпроцесса, определены центры ответ- ственности за выполнение операций подпроцесса, обосновано документальное сопрово- ждение.
In the articles are grounded approaches to construction and decomposition of logistic service process of customers pharmaceutical enterprises on example of subprocess «Orders service». Operations of subprocess are offered, the centers of responsibility are certain, documentary accompaniment are grounded.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2973
Appears in Collections:Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf292,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.