Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2973
Назва: Декомпозиція підпроцесу «обслуговування замовлень» процесу логістичного обслуговування клієнтів промислових фармацевтичних підприємств
Інші назви: Декомпозиция подпроцесса «обслуживание заказов» процесса логистического обслуживания клиентов промышленных фармацевтических предприятий
Decomposition of subprocess «orders service» by logistic service рrocess of customers industrial pharmaceutical enterprises
Автори: Посилкіна, О. В.
Горбунов, О. Ю.
Посылкина, О. В.
Горбунова, О. Ю.
Posylkina, O. V.
Horbunova, O. Y.
Теми: фармацевтичне підприємство;процесний підхід;логістичне обслуговування;логістичний фармацевтичний ланцюг;менеджмент якості;фармацевтическое предприятие;процессный подход;логистическое обслуживание;логистическая фармацевтическая цепь;менеджмент качества;pharmaceutical enterprise;process approach;logistic service;logistic pharmaceutical chain;quality management
Дата публікації: 2010
Бібліографічний опис: Посилкіна, О. В. Декомпозиція підпроцесу «обслуговування замовлень» процесу логістичного обслуговування клієнтів промислових фармацевтичних підприємств / О. В. Посилкіна, О. Ю. Горбунова // Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. - 2010. - № 2. - С. 23-27. - Бібліогр. : с. 26.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано підходи до побудови та декомпозиції процесу логістичного обслуговування клієнтів фармацевтичних підприємств на прикладі підпроцесу «Обслуговування замовлень ». Запропоновані операції за ним, визначені центри відповідальності за виконання операцій підпроцесу, обґрунтоване документальне супроводження.
В статье обоснованы подходы к построению и декомпозиции процесса логистического обслуживания клиентов фармацевтических предприятий на примере подпроцесса «Об- служивание заказов». Предложены операции подпроцесса, определены центры ответ- ственности за выполнение операций подпроцесса, обосновано документальное сопрово- ждение.
In the articles are grounded approaches to construction and decomposition of logistic service process of customers pharmaceutical enterprises on example of subprocess «Orders service». Operations of subprocess are offered, the centers of responsibility are certain, documentary accompaniment are grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/2973
Розташовується у зібраннях:Управління, економіка та забезпечення якості в фармації. Архів статей 2008-2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
23.pdf292,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.