Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30008
Title: Организационные и маркетинговые аспекты оказания офтальмологической помощи населению
Other Titles: Organizational and marketing aspects of providing ophthalmic care to the population
Authors: Эл Махрук, Шаима
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;факультет по подготовке иностранных граждан;медицинские услуги;офтальмология;лекарственные средства;medical services;ophthalmology;medicines
Issue Date: Jun-2022
Bibliographic description (Ukraine): Эл Махрук Шаима. Организационные и маркетинговые аспекты оказания офтальмологической помощи населению : квалиф. работа / науч. руководитель О. Рогуля. - Харьков, 2022. - 62 с.
Abstract: В работе представлены результаты исследования организационных и маркетинговых аспектов оказания офтальмологической помощи населению. Полученные результаты направлены на улучшение маркетинговых аспектов продвижения офтальмологических услуг.
The paper presents the results of a study of the organizational and marketing aspects of providing ophthalmic care to the population. The results obtained are aimed at improving the marketing aspects of promoting ophthalmological services.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/30008
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри ФММ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ел Махрук Шаіма.pdf
  Restricted Access
1,49 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.