Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31116
Название: Аналіз брендового портфеля фармацевтичної компанії
Другие названия: Analysis of the brand portfolio of a pharmaceutical company
Авторы: Мордвинцева, Дар’я
Ключевые слова: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;фармацевтичний факультет;фармацевтична компанія;фармацевтичний ринок;бренд;брендовий портфель;стратегія управління;pharmacy chain;pharmaceutical market;management strategy;brand;consumers
Дата публикации: июн-2023
Библиографическое описание: Мордвинцева, Д. Аналіз брендового портфеля фармацевтичної компанії : кваліф. робота / наук. кер. Г. Бабічева. - Харків, 2023. - 65 с.
Краткий осмотр (реферат): Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню та оптимізації брендового портфеля фармацевтичного підприємства. У роботі проведено вивчення товарного портфеля та аналіз стратегії управління портфелем брендів фармацевтичної компанії на прикладі АТ «Фармак».
The final qualifying work is devoted to the research and optimization of the brand management strategy of the pharmacy chain. In the work, the components of pharmacy chain brand formation and the analysis of consumers' attitude towards the pharmacy brand were studied using the example of the ANC company. A model for optimizing the brand management strategy of the investigated company has been developed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31116
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри ФММ

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Мордвинцева Дар'я 15.06.23 (1).pdf3,98 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.