Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31116
Title: Аналіз брендового портфеля фармацевтичної компанії
Other Titles: Analysis of the brand portfolio of a pharmaceutical company
Authors: Мордвинцева, Дар’я
Keywords: кваліфікаційна робота;кафедра фармацевтичного менеджменту та маркетингу;фармацевтичний факультет;фармацевтична компанія;фармацевтичний ринок;бренд;брендовий портфель;стратегія управління;pharmacy chain;pharmaceutical market;management strategy;brand;consumers
Issue Date: Jun-2023
Bibliographic description (Ukraine): Мордвинцева, Д. Аналіз брендового портфеля фармацевтичної компанії : кваліф. робота / наук. кер. Г. Бабічева. - Харків, 2023. - 65 с.
Abstract: Випускна кваліфікаційна робота присвячена дослідженню та оптимізації брендового портфеля фармацевтичного підприємства. У роботі проведено вивчення товарного портфеля та аналіз стратегії управління портфелем брендів фармацевтичної компанії на прикладі АТ «Фармак».
The final qualifying work is devoted to the research and optimization of the brand management strategy of the pharmacy chain. In the work, the components of pharmacy chain brand formation and the analysis of consumers' attitude towards the pharmacy brand were studied using the example of the ANC company. A model for optimizing the brand management strategy of the investigated company has been developed.
URI: http://dspace.nuph.edu.ua/handle/123456789/31116
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри ФММ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мордвинцева Дар'я 15.06.23 (1).pdf3,98 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.